Tisdag 28/7

Hej!
Jag har inte struntat i er, men jag har haft lite problem med att koppla upp mig. Det funkade inte igår kväll eller i morse, men nu funkar det. Vet inte hur länge det kommer att hålla sig dock. Saknar Amanda som har gett sig iväg utanför sveriges gränser och Habibe tycker jag får ta och komma hem.

Var i stan med mamma idag. Blev en hel del handlat. Stövlar, regn set och en kofta. Stövlarna var de paret som både jag och Alice ville ha, men de fanns bara i 38 och Alice har 36 och jag har 37, så de hade inte passat henne ändå. Men jag la i en sula, så det fixade sig.

Ikväll så hade vi tänkt att grilla, lite spett och sånt. Hade tänkte att göra en vattenmelonsallad med fetaost. Ellen gjorde det en gång, när jag grillade hemma hos henne. Det är helt underbart gott!

Ha en bra tisdag, kan inte lova att jag skriver sen.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0