The last day

Tjena! Idag är det den sista dagen innan jag börjar jobba. Vet inte riktigt hur jag ska klara av att gå upp klockan halv sex, men det lär vi märka!
Ska faktiskt bli rätt kul att jobba ändå. Komma in i lte rutiner. Komma upp på morgonen (i hyfsad tid) och lägga sig tidigt (och inte kunna somna för att det är så varmt).

Skulle egentligen ha varit med Alice idag, men hon drog sig ur (igen). Men orkar inte lägga ner energi på att vara sur. Hon kommer alltid att vara min lilla Alice<3 
Så idag kanske jag får tummen ur röven och sätter igång och städar mitt rum!
Vem vet!


Saknar dig Manda!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

och jag dig mitt puttefnask! <3

2009-07-05 @ 13:01:50
URL: http://bizzaaa.blogg.se/
Alice

Jag är hemskt ledsen för hur det blev idag, men nästa gång LOVAR jag att jag inte ska dra mig ur.

<333

2009-07-05 @ 17:25:18
URL: http://alicebanelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0