Sorry för dålig upptadering!

Denna dagen har varit rätt så intensiv!
Jobbade från 07.00 till 15.30 och sedan bar det av hemåt för att snabbt slänga i sig ett par mackor och lite energi. Jag, Ellen, Lovisa, Linnea och Matilda stack till Arosfortet! Det var min första gång där och jag tyckte att det var superkul! 
Men jag skadade mig lite (naturligtvis!) och sen fick jag lite panik när jag såg backen i ena rummet (men det fick Lovisa också). Men det var otroligt skoj, är ni i Halmstad nån gång måste ni gå dit!

Nu ikväll har jag grillat med min moster och hennes man (mamma och pappa var också med såklart!) och tagit ett kvällsdop med Ellen, Lovisa, Matilda, Linnea och Andreas. Nu medans dom är hemma och duschar sitter jag här. De kommer snart till mig för att käka popcorn och kolla på film! 

Hoppas att er dag har varit najs!

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0