Söndag

Hej.
Nu har jag sett HP6 i alla fall...blev lite besviken faktiskt och det är nog den första Harry Pottre filmen som jag har blivit bsviken på. Men det är ju Harry Potter, så man kan ju inte låta bli att älska den!
Men sen skulle ju smidiga jag gå ut  från bio och gå till Lilla torg eller vad det heter och ramlade...såg inte att trottoarkanten gick ner (som vanligt). Min kamera fick sig en smäll så den är lite bucklig och min vänsterhand har jag troligtvis stuckat..Heja mig!
Jag lyckas fan med allt!

Idag ska jag vara med Ellen innan hon hinner åka hem :( Vill verkligen inte att hon ska åka! Det kommer bli så tråkigt, vad ska jag nu göra på kvällarna?

Nu ska jag dricka te och käka frukost!

Kisses<33


Kommentarer
nelly

SV: haha, jo men jag vågade inte ta i för mycket i priset heller :) jag ökar säkert det så småningom :D

2009-07-19 @ 13:04:22
URL: http://misspaaulsson.blogg.se/
nelly

SV: jag sökte på one tree hill, sen klickade jag på volume 2 :)

2009-07-19 @ 13:05:06
URL: http://misspaaulsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0