Sick!

Denna dagen suger!!!
Jag vaknade med typ halv migrän och trodde att Hulk Logan satt på mitt huvud eller nåt det gjorde sjukligt ont!
Så jag fick ringa till jobbet och säga att jag inte kunde komma idag, för tablletten ville inte hjälpa...jävla skit tablett!
Och jag älskar verkligen att vara med tanterna och små snacka med dom! De är så söta!

Så hela denna dagen har jag spenderat i sängen. Jag har sovit men nu mår jag lite bättre så så har det blivit O.C. tredje säsongen.


Älskar verkligen O.C!

Visste ni att både Nikki Reed, Cam Gigandet och Jackson Rathbone har varit med?


Hihi!

Kisses<33 



Kommentarer
Felicia

Haha, okej :P

2009-07-09 @ 18:28:33
URL: http://flishas.blogg.se/
Emelie

Krya på dig! :)

2009-07-10 @ 00:01:40
URL: http://mccartney.blogg.se/
kattis

hej var hitta du twilight bilden? måste bara veta.. kram och hälsa alla

2009-07-12 @ 23:28:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0