Scary!

Idag var det asläskigt på jobbet!
Jag skulle vara på Andersberg mellan ett och tre, och då skulle vi gå till en tant, men när vi skulle gå över en gård var det avspärrat och det stod en polis och stoppade oss. Hon sa att vi inte fick passera för platsen skulle undersökas. Jag blev faktiskt rädd och kom inte och säga att det inte händer nåt i hemtjänsten!

Jag har verkligen börjat tycka om en tant på mitt jobb, idag ville hon inte ens låta mig gå hem.
Håller på och bokar biljetter till Harry Potter och halvblodsprinsen. Jag och Alice skulle egentligen ha gått på den imorgon, men så klantade sig lilla Alice med uthämtningen och datum och så, så det blev inget imorgon så nu siktar vi på lördag!


Har väntat ett år på att denna filmen skulle ha premiär!


Ha en fortsatt bra kväll!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0