Saknad

Det är så himla jobbigt att sakna människor. När jag bodde i Ängelholm hade jag två vänner (inte bara två vänner) som betydde allt för mig och det gör dom än, men avståndet kommer mellan oss och det är ingen bra ursäkt. Vi har gått igenom så mycket tillsammans flyttningar, bråk, killar som sviker, jag är till och med fadder till en av dom! 
Men den gemenskapen vi hade innan finns inte riktigt kvar och det är så hemskt! De kommer alltid att vara mina bästa vänner och bandet som finns mellan oss tre är starkt och inget kan komma och bryta de bandet. 

Sen har vi Felica, min älskade solstråle.
Hon ställer alltid upp när jag behöver henne, när min pappa dog fanns hon där och hon har varit en av de personer som har hälsat på mig mest här i Halmstad och jag vet att hon alltid kommer att finnas i mitt liv på ett eller annat sätt och hon påverkar mig enormt mycket.

Amanda, Amandish, älsklingpälskling och strösocker.
Har många smeknamn på dig. Vad heter det? Kärt barn har många namn?
Vi har skapat så många minnen på bara ett år och de bandet vi har mellan oss är starkt. De förstår mig på alla vis och om jag vill prata om nåt om det är tolv på natten eller klockan sex på morgonen har du alltid tid. Det spelar verkligen ingen roll! Jag kommer alltid att finns till för dig, lika mycket som du finns till för mig.

Alice, gumman du är mig fast blond!
Du kan mig nog bäst av alla. Du märker på en gång om jag är ledsen, glad, upprörd. Det finns ingen anledning att dölja nåt för dig för du märker allt ändå. Alla minnen vi har och alla minnen vi kommer skapa är något jag inte vill leva utan. Utan dig skulle mitt liv vara väldigt tråkigt.

Habibe, Habibish.
Tycker att du kan komma hem för jag saknar dig nåt fruktansvärt!
Vill börja debatera med dig igen så att vi börjar skrika på varandra och till slut att vi bryter ut i världensskrattanfall! 
Och du har hjälpt mig med mitt självförtroende mer än du anar. Tack för att du finns!

Det jag vill säga med detta inlägget är att om ni har bra vänner, äkta vänner, så håll fast vid dom! Det är sjukt svårt att hitta äkta vänner. De växer inte på träd, hittar du nån så vårda er vänskap och låt de veta vad de betyder för dig. För visar du ingen uppskattning så är det inte säkert att de stannar kvar vidare länge. 

Kisses<33  


Kommentarer
amanda

åh vännen min! det finns inget att säga mer än att jag älskar dig min knasboll... du kommer nog aldrig förstå vad du har gett mitt liv. förstår knappt själv. du är en sådan vän man aldrig vill förlora. saknar dig som fan! <3

2009-07-20 @ 13:57:52
URL: http://bizzaaa.blogg.se/
Alice

Jag blir rörd när du säger så mycket fint om mig :)

Du ska veta att juag tycker precis likadant om dig och jag vill för allt i världen inte mista dig <3333

2009-07-20 @ 18:49:25
URL: http://alicebanelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0