Rix fm och trötthet

Jag och Alice bestämde oss till slut för att dra till Rix fm festivalen i båstad. Vi mötes i stan för att ta tåget till båstad och så stack vi inom McDonalds för att köpa lite mat. Väl framme i båstad möte vi upp älskade Felica och så hängde vi med när de skulle käka. Efter det gick vi ner till själva festivalen för att lyssna och där mötte jag Sean! Som jag inte har sett sen jag gick i femman, så det var riktigt skoj!

Vi var där till tio och då tog vi tåget hem. Det hände nåt på tåget för när vi kom till halmstad kom polisen och de öppnade inte dörrarna på en gång. Det var jättskumt och sen sprang nån och strax efter kom en polis och skrek "POLIS" så att alla skulle flytta på sig!

Bilder från kvällen:



Alice på tåget ner



Felle<3



Alla tre :)



Det var mycket folk där, bilden ger inte rättvisa!




Detta fanns många båtar som hade kommit in till stranden!



Denna bilden får avsluta!

Men jag kan dock erkänna att jag ångrar att jag åkte ner lite grann för idag var jag så in i helv*tes trött! Sov max sex timmar och så upp och jobba halv sex till klockan fyra funkade inte så bra. Men men..gjort är gjort.
Så ikväll ska jag bara slappa!

Kisses<33


Kommentarer
Felicia

Vi hade ju mysigt gumman :)<3

2009-07-12 @ 22:22:49
URL: http://flishas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0