Myskväll med världens bästa Ellen!

Tjena!
Förlåt för att jag inte bloggade igår, men direkt efter att jag hade varit på jobbet stack jag in till stan med Alice för att fixa biljetter till Harry Potter! :D
Sen stack jag hem, käkade lite och sen kom Ellen in och så kollade vi på Pretty woman! Mycket mysigt!

Idag (fredag) så ska jag grilla hemma hos Ellen med hennes familj. Det är ju inte direkt jättelångt mellan oss, gå över staketet och vips så här du framme!
Sen ska vi dra ner till stranden och se på film!

Hoppas att ni får en bra fredagskväll!
Hörs senare!

Kisses<33


Kommentarer
kattis

har du bilddagboken eller facebook eller nått? kanske rent av en msn om man har tur? skulle vara kul att skriva med dig ibland. eller? :(

KRAM



2009-07-18 @ 00:20:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0