Måndag

Hej!
Sista veckan på jobbet denna veckan. Känns både skönt, men samtidigt tråkigt. Kommer verkligen att sakna alla på hemtjänsten och alla gamlingar! De är så mysiga!
Jag och Vivi hade riktigt kul idag på Bibbis bekostnad, hon tyckte inte att det var lika kul. Bibbi skulle in till en gamling och se till henne och under tiden gömde jag och Vivi oss med bilen och sen när hon kom ut ringde vi till henne och låtsades att vi ringde från larmet. Om vi säger så här...hon blev rätt sur på oss, men hon är inte sur länge som tur väl är!

Vi hade mys på jobbet idag med choklad, chips, nutella och frallor. Var helt klart en av de bästa dagarn hittills. Nu väntar jag på att Alice ska komma hem från sitt jobb så att hon kan ringa mig! Mamma och pappa sitter här nere och pratar affärer med nån tant, vet inte vem det är!

Vad har ni gjort idag då?
Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0