Lördag!

Vaknade vid nio och steg upp då. Fixade kaffe till mamma och läste Så länge vi båda andas (Twilight 4, fick höra av Nelly att det skulle komma en 5!) eller förmiddan. Efter lunch stack mamma, pappa, jag och älskade syster till Eurostop och jag fick handlat skolsaker så nu är jag fit for fight när skolan börjar!



Allting hittade jag på COOP, men kalendern och pennan finns på BOKIA

När jag kom hem kom älskade Ellen in och så spelade vi Disney Monopol!




Jag och älskade Ellen<3

Nu medans jag skriver detta håller jag på att fixa mig, för jag ska ju på bio ikväll med Alice!
Harry Potter och halvblodsprinsen!

Vi hörs senare!
Kisses<33


Kommentarer
kattis

hej varför svara du mig aldrig? :(

men visst det är oki.



kram :(

2009-07-19 @ 00:49:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0