Internet problem!

Hej!
Jag kunde inte blogga igår pga, att mitt internet verkar leva sitt egna lilla liv. Vet inte riktigt vad detta beror på, om det har att göra med att jag befinner mig i Laxvik eller vad det är för nåt, men det upptäcker jag när jag kommer hem imorgon, om jag fortfarande har samma problem då.

Idag har jag varit på upptäcktsfärd i Halland med mamma. Vi hann med Falkenberg och Varberg. Blev shopping i båda städerna (måste säga att Varberg har den bästa shoppingen, om man ska jämföra städerna). En kjol i Falkenberg och ett par skor i Varberg. Sen åt vi mat på Laxbutiken och köpte glass på SIA, vid deras butik. Det blir ju mycket billigare då, så nu är hela frysen full med glass! Testade även på att köra bil idag...det var riktigt läskigt, tror att jag skjuter upp det ett tag till.

Igår så var vi inne en snabbis på Eurostop och jag fick reda på att jag ska få en helt ny kamera av försäkringsbolaget. De sa att eller bedömde att det var OK att jag fick en ny! Blev helt överlycklig, så snart kommer de komma upp bilder på bloggen igen! Ska bara hämta pappret i Gbg först. Imorgon ska jag åka hem igen, till Halmstad.

Glömde ju att berätta att mamma Carola och pappa Kjellis spelade sin första golftävling idag! Det gick tydligen riktigt bra. Mamma spelade mot två män, som båda hade lägre handikap än henne, hon slog den ena och den andra kom hon delad första plats med. Vet inte riktigt hur det gick för pappa, men mamma sa att det gick bra. De fick båda pris i alla fall.

Nej, nu ska jag ge mig ut på glassjakt i frysen. Ha det bra så hörs vi imorgon!

Kisses<33


Kommentarer
Friddish.blogg.se

Har du gått den kursen? eller du körde ändå ;)

2009-07-30 @ 21:58:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0