I'm back!

Nu är jag hemma igen från Ängelholm och jag är helt slut!
Det var en jättemysig kväll igår och det var kul att träffa alla igen. I och med att jag har flyttat ifrån Ängelholm, så har jag inte riktigt tid att åka ner till Ängelholm så ofta, så det blir supermysigt när jag väl gör det!

Men klok som jag är tappade jag bort Hannas present på tåget eller på tågstationen..
Grattis Anna! Du lyckas med allt!

Här kommer lite bilder:


Sarah.R!


Födesedagsgrisen Hanna och Julia!


Ida!


Sarah. K!


Frida :P


En gruppbild<3

Kisses<33


Kommentarer
sarah

Det var roligt att träffa dig, skulle du vilja skicka gruppbilden till mig, min msn är "[email protected]". Vill träffa dig igen, hann knappt prata i fredags, kramar S<3

2009-07-05 @ 13:03:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0