Fredag!

Fredag fredag älskade fredag!
Imorgon behöver jag inte gå upp halv sex för att jobba, utan jag kan sova till ett om jag vill! Inte för att jag brukar kunna det, men bara det att kunna känns så fruktansvärt skönt!
På jobbet var det lika kul som vanligt! Satt och pratade med tanterna och där var en som var fruktansvärt stark. Har fortfarande ont i min arm!

Har haft en lite myskväll med min syster. Vi gick och köpte lite godis och kom halvägs in i filmen The Grudge 2 innan hela skiten började hacka! Jävla skit film! Min syster tyckte att det var jätteäcklig, men jag reagerade knappt.

Är ni också jätterädda för skräckfilmer eller är ni cool lugna?

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer! Kanske en runda till stan, men på söndag ska jag i alla fall ha en efterlängtad mysdag med den bästaste Amanda<3


Visst är hon söt<3

Men nu ska jag antingen läsa Twilight (igen) eller se på O.C. Vilket ska jag välja?!

Kisses<33


Kommentarer
Viktoria

Svar: Yes det stämmer,det står i detta inlägg också: http://becoolsodapop.blogg.se/2009/july/hilary-duff-i-gossip-girl.html

2009-07-10 @ 21:35:46
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0