Finally!

Nu är jag äntligen hemma efter första dagen på Lineheds omsorgsteam!
Kan inte direkt påstå att det har varit lugnt. Jag har cyklat fram och tillbaka och efter att jag hade käkat lunch (en macka, hann inte med mer) så fick jag ta det lite lugnt för då fick jag åka bil till tanterna.

Det var sjukt jobbigt att gå upp halv sex på morgonen. Trodde att jag skulle somna på vägen, och det blev lite jobbigt att vara vaken i slutet. Men jag lyckades!
Så nu ska jag bara ta det lugnt. Läsa och vila lite kanske och när Alice kommer hem så kommer jag säkert att snacka i telefon. Måste ju höra hur det har gått för henne!


Är sugen på att se en match till! ;)

Kisses<33


Kommentarer
Du vet inte

Kul med fotboll

2009-07-08 @ 13:54:51
URL: http://duvetintee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0