Duktiga jag!

Hej!
Idag hjälpte jag Alice att städa sin gaderob! Fick med mig två koftor och en kjol, mycket fina faktiskt.
Sen kelade vi lite med Stampe (Ylvas kanin), spelade lite spel och frisbee. Fikade gjorde vi det med.
Alice slog huvudet i väggen, fattade inte riktigt hur hon lyckades, men det är ännu en sak vi har gemensamt.
Vi lyckas med allt som är omöjligt!

Sen när jag kom hem käkade jag lite och satte igång och städade och nu är jag äntligen klar! Är riktigt stolt över mig själv!  Ikväll tänkte jag se på The perfect man med Hilary Duff i huvudrollen. Har sett den innan men har glömt det mesta.

Hoppas att ni får en bra lördags kväll!



Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0