A perfect day<3

Gick upp kvart i åtta, duschade, fixade mig och käkade frukost. Gick till busshållplatsen, upptäckte att bussen inte gick. Gick tillbaka hem, bad pappa skjutsa mig.
Mötte upp Alice vid Österskans och vid tio satt vi på bussen iväg till Gbg och Liseberg!

Vi började med att åka Jukebox och sen Flumeride! Blev en aningens blöt, men det värsta var nog på Kållerado!
Jag var helt genomblöt när jag kom av! Fast vi åkte med ett gäng snygga killar så det var värt det ;)

Dagens bästa: Alice hade på sig plastskor och den 
                            tappade hon när hon skulle kliva av
                            stocken vid Flumeride, så att han som 
                            jobbade där fick gå ner och ge den till henne.

Dagens sämsta: Skavsår...

Här kommer lite bilder! OBS!
Det är inte alls många och det var för att vi låste in våra väskor, så att vi inte skulle bli bestulna!


Någon orkester som uppträder på Liseberg!



Alice<3

Sen hann vi med en runda på Nordstan, hittade dock inget utav värde, men jag hittade en rätt cool snubbe!


Jag diggar han!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0