Vänner

Jag är en av de människorna som hatar att såra andra och när jag väl måste göra det kan jag må jättedåligt och gå runt och tänka på det väldigt länge. Igår var jag tvungen att göra det mot en kille som redan hade blivit dissad av en kompis till mig och först kände jag mig som den hemskaste människan på jorden! Men just nu känns det som en enormt stor lättnad.
Men idag ska jag träffa Amanda och prata med henne om det. Hon är en av de vännerna jag vet att jag kan komma till när det är någonting som har hänt. En sån person som henne behöver nog varje människa.

Kisses<33



Kommentarer
Felicia

Jag finns som sagt alltid här, eller där ( ;p ) för dig. Jag älskar dej! <3

2009-01-03 @ 14:13:06
URL: http://flishas.blogg.se/
amanda

aaaaw sluta anna ;O jag blir fan rörd ... tear you know ... :') älskar dig gumman<3 du kan alltid komma till maj :)

2009-01-03 @ 15:16:32
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0