Trött

Vid fyra vaknade jag av världens smäll men det visade sig bara vara en eftersläntande raket som inte hade fått följa med vid tolvslaget. När jag förstod och fattade att det inte var krig så somnade jag om och vaknde kvart i tio. Alice är en morgonlärka och var redan vaken (och hon verkade ha varit vaken rätt länge), låg och kollade på mig med rätt så pigga ögon och jag tänkte "Nej, jag orkar inte gå upp" men jag gjorde det och efter att ha ätit en god frukost sitter jag nu här och skriver. Alice ska snart börja skicka bilder så att jag kan lägga ut dom här och på bdb. Måste kanske ringa mamma och pappa så att de är beredda på att hämta mig.
Jag var rätt smart som satte mobilen på ljudlös för när jag vaknade hade jag fått sms av Frida, som berättade för mig att hon var SJ Prio medlem och att hon åkte billigare med tåget för cirka 25 kronor och så undrade hon om jag vill åka med henne till Göteborg. Så nu är frågan ska jag redan nu bryta mitt nyårslöfte eller ska jag hålla det?

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0