Torsdag

Blev förbannad idag för att jag inte får låsa franska steg 2 i tvåan bara för att jag har läst franska sedan sexan upp till nian. Men nu har jag ju varit ifrån franska i två år, och läser italienska som jag hatar, men det spelar ingen roll! Jag menade på att jag inte kunde hoppa på steg 3 när jag inte har läst franska på ett år, då sa syon att jag kan läsa franska steg 2 men jag får inget betyg i det! Då förlorar jag ju 200 poäng! Så nu måste jag läsa italienska steg 2 i tvåan och plåga mig själv i ett år till!!
Sedan på svenska så skulle jag lämna in min svenska uppsats som ska vara inlämnad nästa vecka, då säger vår svenskalärare att hon inte vill ha den för att det var för tidigt! Mika sa, "Men den ska ju vara inlämnad om en vecka!" Tack gumman för att du försökte att hjälpa mig! Sedan påstod hon att hon kunde se jättemycket fel, men det rolig var att hon knappt kollade på uppsatsen så jag förstår inte riktigt hur hon kunde se det!
På idrotten hade vi styrketränning, verkligen skitjobbigt!!
Hoppas att ni andra har haft en bättre dag än mig!!

Kisses<33


Kommentarer
Felicia

Tack, du är så gullig! <33

2009-01-22 @ 18:19:27
URL: http://flishas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0