Stolt

Nu på kvällen har jag varit ute på promenad med hundarna och syster. Halt som sattan ute. Höll på att halka flera gånger men jag lyckades faktiskt hålla mig på benen. Känner mig faktiskt jättestolt! Jag ramlade inte! Vi kollade också på Peter Pan tillbaka till landet ingenstanns i brist på annat. Mamma och pappa är på fest i Östra Ljungby så det är bara jag och syster hemma! Men nu måste jag verkligen sätta mig och läsa i den förbanade boken "About a boy" ska ju snart vara utläst. Man kanske ska börja fundera på vad det ska stå i recensionen.
Hoppas att ni alla har en bra kväll!

Kisses<33


Kommentarer
Frida! :D

HEY! I didn't know you had a blog!! :D

Yes I saw them, but dick clarks rockin' new year is a tv show of the ball dropp in New York :P So, I saw them live, on TV .. :P

Haha, Oh, so you like them to? :D Sorry, I have to write in english, I am as you might noot know in Florida :P Soo, Not sure I'm doinga a very good job either :P With the writing that is ;) well, better get back to doing, lke, seriour stuff (sleeping).. nite! ^^

Felicia

Hej! Skriv gärna en fråga till min frågestund som avslutas ikväll klockan nio. Kram♥

2009-01-04 @ 10:53:08
URL: http://flishas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0