SPSP08<3

När jag först vaknade i morse så var jag helt överpigg! Mycket bra. Fick skjuts till skolan eftersom det snöade så mycket och det är sjukligt halt ute. Fast tro det eller ej...jag ramlade inte! När jag kom till skolan vid nio för att vänta på att Amanda skulle sluta sin spanska, så hittade jag inte hennes klassrum. Hon var inte där hon brukade vara. Men jag väntade vid hennes skåp och sen hittade jag Jennica. När vi hade hittat Amanda väntade vi åter igen på Nurije, Habibe och Jennifer. Och innan de kom så hittade Prede oss. Han kollade på mig och sa "Gruppkram!" Mycket bra tyckte vi! =)
Första lektionen var engelska....fick reda på att jag har stor chans till VG. Inga större grejer hände på den lektionen. Skrattade som vanligt med Amanda och Habibe. Efter det så hade vi mentorstid och där fick vi träffa vår nya mentor (YES) som även ska vara vår mattelärare denna terminen och det är vi så lyckliga för. På gympan idag var vi nio stycken från klassen och det var verkligen mysigt<3
Amanda blev klassen svarta får för hennes kombination med hopprep fungerar inte riktigt som den ska ;) Habibe sköt på lite andra saker också!
Men det kändes väldigt konstigt att Alice inte var med oss! Vi saknar dig i massor, gumman<33
Hoppas att ni har haft en bra dag! Nu ska jag sätta mig och varva ner lite!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0