Söndag

Hejsan!
Förlåt för att jag inte har skrivit innan idag, men jag vaknade inte försen klockan halv tolv. Åter igen satt jag och kollade på OTH tills klockan halv två på natten. Nu har jag bara två cd-skivor kvar och sen är första boxen slut! :'(
Jag håller på att fixa om mina naglar som liknade katastrof igår. Stötte emot allt möjligt så naglarna blev förstörda. Typiskt mig! Idag har det bara varit OTH för fulla muggar. Fast jag har pratat i telefon med Alice ett antal gånger också. Imorgon är det måndag och skola som vanligt. Känns rätt skönt och nu kommer Raoul och Mika också vara i skolan. Saknat båda två! Min kompis Frida har skaffat en egen blogg. Ni kan ju checka in den när ni har läst klart i min. Hennes blogg heter friddish (jag hjälpte henne med namnet, som ni kanske märker).

Kisses<33


Kommentarer
Frida

haha ja :) jag ser ut att behöva hjälp anna haha :P

2009-01-11 @ 20:32:06
URL: http://friddish.blogg.se/
Frida

haha du har skrivit att jag har skaffat en blogg :)

2009-01-11 @ 20:33:00
URL: http://friddish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0