Mysfredagskväll idag!

Äntligen är det fredag!
Ikväll ska jag hem till Amanda med Alice (Habibe kunde tyvärr inte följa med). Vi ska laga lite tacos och bara ta det lugnt. Film blir det också Twilight! Älskar verkligen den filmen, såg den på bio med Alice. Skolan var idag som vanligt rolig med mina gullungar<3
Tyvärr blev jag ambassadör för Italien på FN-rollspelen, vi tog hjälp av lotten och det blev jag. Men det är bara att göra det bästa av situationen. I helgen ska jag plugga och vara med min systerdotter. Har inga större planer inför helgen direkt. Men jag tycker att det kan vara skönt att bara ta det lungt ibland.
Hoppas att ni alla för en bra fredagskväll!



Kommentarer
Kajsa

jag håller med, twilight kan man bara inte låta bli att älska :)

2009-01-18 @ 10:56:51
URL: http://twolives.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0