Mitt liv just nu

Mitt liv just nu kretsar runt skolan, vännerna och familjen. Hinner inte med någonting nu för tiden tycker jag och et är så hemskt tråkigt, Är det inget prov, så är det någonting här hemma som måste fixas eller någon av mina vänner som inte mår bra eller som helt enkelt bara behöver prata. Och nu menar jag inte att ni INTE ska prata med mig bara för att jag säger detta, för jag älskar att ni litar på mig.
Jag har valt att stanna hemma hela helgen och vila upp mig. Det är mycket på gång nu i skolan, FN-rollspelet, prov, läxor och uppsatser, så jag känner att jag behöver vila upp mig för att orka med allt. Pressen är stor på mig just nu, inte bara från mig själv, utan också från lärare.
Men med Habibe, Alice och Amandas hjälp vet jag att det kommer gå bra!
Ha en bra dag allesammans!!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0