Måndag

Skolan började idag tio i tio, så det blev en lite sovmorgon. Min och Alices mötes vid Högskolan och min buss brumade snällt efter hennes buss till Österskans där Amanda väntade. Väl framme i skolan bestämde vi att vi ska hålla vårt inledningstal på italienska, troligtvis ska jag vara tolk eller den som håller talet på italienska. Nervös redan nu! Dagen har bjudit på lika många skratt som vanligt, speciellt den sista lektionen matten, när Prede kommer in i klassrummet och får med sig dörrhandtaget. Jag trodde allvarligt att Habibe skulle dö av skratt! Sedan kom Zizzi och gjorde samma sak och då började Habibe skratt ännu mer! Efter skolan drog jag, Amanda, Alice och Habibe ner till stan och shoppade lite. Mina inköp blev ett nytt block och min del på Amandas födelsedagspresent. Amanda fick stå ute i regnet och vänta på att vi skulle hitta den perfekta presenten! Jag och Amanda delade också på en Ciabatta med kyckling på Hello och en Chai latte. Mycket gott! Sen brumade jag hem med bussen igen, gjorde min läxa och nu ska jag snart sätta på OTH så att jag kan se klart de två sista cd-skivorna.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0