Kallt!

Herregud vad kallt det är ute! Mina öron hade ingen känsel när jag kom in igen. Gick och hämtade syster yster som var lite ledsen. Idag har det inte hänt så mycket. Jag har spelat fotboll med Esmeralda, städat och believe it or not jag har läst i "About a boy". Har till och med lyckats komma riktigt långt. Stolt över mig själv! Smsat mycket med Habibish idag, saknar henne. Vi har inte sett varandra på hela lovet. Mycket sorgligt, fast på tisdag börjar ju skolan igen. Jag tycker att det ska bli skönt at komma in i rutiner igen, men jag kommer sakna att kunna sova hur länge som helst och att veta att man inte är tvungen att göra något. Utan att man gör något för att man vill! Mamma och pappa har gäster där nere så jag tänkte sätta mig och se på "Förintelsen". Den är sisådär bara sju timmar och fyrtiofem minuter. Har nog redan kanske kollat en kvart, så det är bara sju timmar och enhalvtimme kvar.




Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0