Hemma

Äntligen hemma! Denna dagen började inte bra. När jag hade kommit iväg en bit till skolan upptäckte jag att någon hade släppt ut luften på mitt bakhjul, så det var bara att vända om och gå hem igen. Mamma och jag letade efter cyklepumpen men vi hittade den inte och pappa var på möte, Essi var på väg till mamma, så det var bara att snällt gå till bussen och komma enhalvtimme försent! Och om det är nåt jag hatar mer än fötter, så är det att komma försent!
Men strax efter att jag hade kommit till skolan såg jag en vis person som alltid är trevlig att se :), så då blev dagen genast mycket bättre!
Efter skolan följde jag med Alice till stan, hon skulle köpa en present till sin mamma! Det blev väldigt mycket fint. Både jag och Alice blev lite desperata när vi såg allt fint i butikerna, för vi vet ju att vi inte kommer att få handla försen i mars. Men jag handlade faktiskt två bullar, en till Alice och en till mig och en ramlösa kaktus!
Ikväll ska jag plugga och sen blir det kanske lite tv senare, vem vet!

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0