Hårfärg och Fransk manikyr

Finns det ett bättre sätta att ta vara på en lördag än att vara med en av sina bästa kompisar? Drog iväg till Alice vid ett och jag märkte verkligen när jag såg henne att jag har saknat henne mega mycket! Var hos henne i typ en timme när Alice ville att jag skulle färga hennes hår, så det var bara att hoppa på bussen till Eurostop för att handla blond hårfärg. Vi hann även att inhandla Fransk manikyr och ta en fika på McDonalds. McFlurry med Lion mycket gott eller som Alice och jag säger "En sån". Som vanligt lyckades vi göra bort oss. Halka och lite sånt men inget större, fast vi dansade också runder på pakeringen. Bussen hann vi inte med men Alices mamma var så snäll och kom och hämtade oss =)
När vi kom hem färgade jag hennes hår och vi försökte oss på att gör Fransk manikyr. Alices naglar blev jättefina men jag tror att jag måste spara och vänta tills min naglar blir lite längre. Ikväll ska jag försöka se på OTH boxen Säsong ett, så att Amanda kan få tillbaka den på måndag!



Världens bästa tvserie!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0