Fy på mig!

Kommer ni ihåg att igår skrev jag att jag skulle gå och lägga mig i tid och vända tillbaka dygnet? Jag somnade vid tre och sen så började det hända grejer här hemma vid halv nio. Min reaktion var att kolla ut genom fönstret. Svart var det där. Kolla på mamma och pappa, vända mig om, gå upp för trappan och dra täcket övver huvudet och där låg jag tills halv elva. Inte bra. Men om det hade varit skola så hade jag ändå haft sovmorgon, men bara till tio. Idag skulle jag egentligen ha varit med Frida men det blev inte så. Det finns inga platser på tåget och båda hade saker att göra ikväll. Så vi får se vad jag hittar på under dagen. Antagligen blir det lek med Esmeralda och hjälpa mamma med att fixa inför kvällens gäster. Och jag ska försöka läsa klart den förbannat tråkiga boken "About a boy". Så slipper jag ha det hängandes över mig när skolan börjar. Smart va?

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0