Fredag<333

Skrev ett inlägg igår men när jag var klar så funkade det inte att lägga ut det på bloggen och hela nätet hackade typ!
Hade en lektion idag, för Matte-Måns var sjuk och vi i SPSP08 övertalade Svenska-Carina att vi skulle slippa svenskan och det funkade :D

Jag, Mika, Alice, Amanda och Elias stack ner till stan och käkade kinamat, där satt även vår rektor!
Det var jättemysigt<33
Men herregud vad jag knäckte mig när vi skulle betala! Haha! Elias drev lite med henne som stod i kassan! XD
Sssign! Istället för sign!

Ikväll så får vi se vad som händer!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

haha ja det var skojsigt ;D<3

2009-01-30 @ 16:19:18
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0