Bravo juice och Harry Potter

Lagade en snabb liten lunch och sen stupade jag framför tvn med ett glas bravo juice och Harry Potter och Fenixorden. Tycker att den filmen är hemskt bra, men det är ledsamt när Sirius dör! När jag, Frida och Felicia såg den på bio började jag och Felle gråta! Vi tyckte att det var så hemskt!

Har ni tänkte på att Daniel Radcliffe (Harry Potter) egentligen inte spelar mot någonting i Harry Potter-filmerna? Det måste vara grymt svårt att gör det han gör, för det är ju så mycket som läggs in digitalt. Mycket duktigt av han må jag säga!





Tror inte att jag ska hitta på så mycket mer idag, har fortfarande inte pluggat. Tror att det får bli mitt söndags nöje istället! Hörs senare ikväll!

Kisses<33




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0