Amandish och Annish<3

Träffad Amanda en snabbis på stan! Hon får mig alltid att må bättre när det är något som har hänt. Möter henne vid Åhléns och det första hon säger är "Jag har inga pengar så vi kan inte fika". Men bäbis herrgud! Jag vet verkligen inte vad jag skulle ta mig till om jag inte hade haft dig i mitt liv! När vi inte hittade någonstanns att prata (förutom trappan ner till torggaraget, där det verkligen stank av avgaser) sä drog vi in till ett av Åhléns provum! Jag vet av alla ställen så valde vi det. Jag berättade allt som hade hänt och hon tröstade mig och fick mig och skratta som vanligt! Sen blev det ändå en fika, Amanda hittade nämligen 15 kronor i sin jackficka och jag hade pengar med mig, så vi drog till vårt ställe för att fika.
Min Amandish!
Älskar dig!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

men anna!!!!!!!!! sluta, fatta att jag blev helt tårgöd när jag läste det x') gumman, jag älskar dig av hela mitt hjärta! tro aldrig nånting annat! <3

2009-01-04 @ 01:08:57
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0