Amanda

Den 14/1-1992 föddes denna underbara människa och ungefär första veckan i september 2008 kom hon in i mitt liv. Tack Amanda för det! Ärligt talat utan dig vet jag inte vad jag skulle ha gjort. Du hjälper mig alltid med mina problem, ovavsett om det är matten eller privata, du finns helt enkelt alltid där. Jag vet att både du och jag tycker att det känns som om vi alltid har varit vänner. Tänk, vi har inte ens varit vänner i ett år och vi står redan så nära varandra!  
En bästa vän som man kan lita på i alla lägen är nåt alla behöver ha och Amanda du är en av dem!

Annas älsklinpälskling ;)
Mycket snäll
Allvarlig (sällan)
Nyfiken
Dampryck kan komma
Alltid min vän

Jag hoppas att ni alla har en vän som Amanda.

Grattis igen Amanda!!!
Älskar dig!





Kisses<33


Kommentarer
amanda

ANNA!!! :'''') fan vad fint skrivet av dig! JAG ÄLSKAR DIG ANNA <3333 du vet vad du betyder för mig! så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket :D:D:D och lite till (A)

tack för en underbar födelse dag anna<3

2009-01-14 @ 20:23:55
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0