Älskade fredag!

Hejsan!
Idag hade jag sovmorgon till halv elva och vid kvart i tio tog jag bussen in till Österskans för att möta upp Amandish! Där hittade vi även Jennifer som kom från Fyllinge. När vi kom fram till skolan hörde jag Hanna säga att vi skulle börja med FN-rollspelen redan idag och genast kom all nervositet och ängsla tillbaka. Men som tur väl är kommer jag att få vara med mina stötpelare Amanda, Habibe och Alice, landet vi fick (eller vi fick lotta) blev Italien. Hur kommer detta att gå? Efter skolan åkte jag, Amanda och Habibe till Eurostop. Fast det tog ett tag att få med Amanda för mig och Habibe. I slutändan tvingade och putade vi ombord henne på bussen. Väl framme gick vi och hämtade mina älskade stövlar som har varit på klackning. Pärlas bror Rafi gav mig kompispris vilket vill säga 50 kronor =) Mycket snällt! Sedan drog vi iväg till McDonalds och käkade som satan. Maten på Sannarp är ju inte så bra.
En annan bra grej som har hänt är att Alice har kommit hem, så imorgon bär det av till Trönninge för att hälsa på underbaraste!



Äntligen är du hemma!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0