13/1-09

Idag började jag dag med att snozza...skulle aldrig har gjort det för jag hade ställt klockan på fel tid, så jag vaknade kvart i sju istället för kvart över sju, så det blev fort upp och fixa till sig lite. När jag kommer ner ser jag att det regnar...fick ingen större lust att sätta mig på cyklen och trampa iväg, utan jag smög tyst som en mus uppför trappan in till mamma och pappas sovrum och frågade pappa om han vill vara så väldigt snäll och skjutsa mig och syster till våra skolor. Och så snäll som han är gjorde han det! Första lektionen var bild. Första gången jag hade bild på gymnasiet och det var mycket roligt. Vi har sammanlagt cirka elva personer i hela gruppen och sju personer kommer från min klass. Sedan hade vi en tre timmarshålla men jag, Amanda och Alice satte oss och gjorde lite grann på kartlägningen. Snart klara! PULS var på skolan idag och visade upp sina dansare och rapare. Det var en kille som var riktigt grym! Maten var som vanligt dålig men när vi satt och åt så kom Ragnar! Precis när jag, Alice och Mika hade vårt skrattanfall! Så jag var inte riktigt kontaktbar, som tur väl är tror jag att han är van! Efter det så gick vi ner till 400 korridoren där jag puttade Alice på brandsläckaren så att hela locket som satt för for av! Herregud vad jag knäckte mig! Jag, Amanda och Mika bara föll ihop i en hög på marken. Jag trodde att jag inte skulle överleva det! Men det gjorde jag. Italienska var okej idag men jag råkade bryta ihop där med på grund ut av att en person inte kunde säga åtta på italienska och vår lärare envisades med att han skulle klara det ändå.
 Min dag var lika rolig som vanligt tack vare mina gullungar<33
Hoppas att alla andra har haft en lika underbar dag som jag!

Kisses<33



Kommentarer
amanda

AHAHHAHAHAHAH dooooog av flabb xDxDxD seriöst, kunde fan inte så på benen x) bästa/flummigaste dagen (y):D<333

2009-01-13 @ 19:34:23
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0