Yes!

Hej igen!
Dagen har gått rätt snabbt! Hade idrott sista lektionen, vi körde boxning och prickboll. Mycket roligt! Sedan blev det snabbt hem med bussen för att ta en snabb fika och köra racing ner till SATS, väl framme där är det första man ser är Raoul! Den lilla jävlen:P
Träffade tränaren Fredrik och han visade mig maskinerna i gymmet och i ungefär i mitten tar han fram en "yogaboll". Åh herregud tänkte jag! Ska jag göra sit ups på den!  Jag kommer ramla av! Men hör och häpna, jag lyckades sitta kvar :D
Jag är så stolt över mig själv :)
Möte Alice vid hållplatsen och skrämde henne lite med att berätta om maskinerna, men så smart som hon är så klarar hon det. Det vet jag att hon gör!
Nu har jag sportlov! Shit vad skönt det känns!
Ha det bra!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0