Världsbäst på att ramla

OMG!
Jag är så mätt att jag mår illa! Käkade grillad kyckling, som jag köpte med mig från Hemköp efter mitt och Alice danspass. Det var lika kul som vanligt, men nu fick jag huvudvärk. Tänker ta det lungt ikväll och se på film med syster, vet inte vilken än dock. Imorgon ska jag gymma med Alice vid ett och jag måste berätta! Vet ni vad som hände när vi gick till busshållplatsen från SATS?
Det var glashalt på marken, så smart som jag va sa jag "jag går på gräset". vad jag inte hade räknat med var att det skulle finnas en stubbe som skulle sticka upp, cå det var riktigt nära att jag ramlade. Alice hade jätte kul åt mig och sa "Anna, din specialitet är att ramla" och då känner jag så här....är ramla det enda jag är bra på? Finns det verkligen inget annat?
Hihi!
Nu ska jag och syster snart ta på hundarna sina täcken och gå den sista promenaden för ikväll och sen ska jag krypa ner under en filt och kolla på film! 

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kisses<33 


Kommentarer
Anonym

Haha! Det var riktigt kul när du ramlade men du är bra på andra saker också!

2009-02-18 @ 20:59:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0