Vänskap

Vänskap...kan man uttrycka vänskap i ord eller är det bara något som finns? En känsla? Hur och när vet du att du har en äkta vän vid din sida? 
Att förlora en vän är hemskt svårt...speciellt när man inte förstår varför ens vän valde att inte leva längre och inte lämnade några svar efter sig.

Habibe
Du är verkligen en sann vän. Du är där i alla läggen. Klockan sex på kvällen eller på morgonen, vilken tid på dygnet som helst. Du betyder mycket och det ska du veta!

Amanda
Älsklingpälskling! Det finns inga ord i världen som kan beskriva din och min vänskap. Den är så speciell att jag knappt kan förstå den själv XD 

Alice
Lilla människa ;) Nej, du vet att jag skämtar! Du är så himla söt! Ler alltid förutom om vissa personer går förbi! Du vet vad jag menar, får folk att skratta fastän att man helst bara vill gråta. Du har en gåva för det Alice!

Angelica
Ankan, du är den enda i världen som förstår mig till 100%. Det finns inget du inte vet om mig, utan du vet verkligen allt. Vårt vänskap har nog egentligen blivit starkare genom våra upplevelser eller vad tror du?

Alma
7 mars. Det är en betydelsefull dag. Det var då vår vänskap blev mer än bara vänskap, utan även något som binder oss samman livet ut. Fadderbarn nummer ett är du Alma Lamm och utan dig hade mitt liv varit fruktansvärt tråkigt! :P

Sara
Du har alltid fastän att du har tränning hit ovh dit. Men du har verkligen alltid funnits där! 

Frida
Hihi! Klummpeduns ;) Frida. Du och jag har gjort mycket ihop, ramlat, klantat oss, gjort bort oss och en massa annat som bara du och jag kan lyckas med! 

Flisha
Min sötis! Kommer ihåg när vi var hemma hos dig i åttan och sjöng Singstar och du fick syn på en spindel och sprang iväg. Jag är så himla stolt över dig Flisha! Jag vet att du kommer klara allt du vill och jag finns bakom dig till 100%

Mika
Sötmos! Du är så underbar Mika och väldigt rolig! Anna och Mika---->Till attack!

Jag vet att det säkert nu kommer att finnas någon som kommer känna sig utanför och inte förstå varför dem inte får vara med men ni ska veta att jag inte har glömt er! 

"En vän är en som vet allt om en och ändå stannar kvar"



Kisses<33 


Kommentarer
Felicia

Du vet att jag alltid kommer att finnas för dig! JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKLINGS ANNA! <33

2009-02-08 @ 12:10:15
URL: http://flishas.blogg.se/
Frida

haha :) klumpig du är dubbelt själv anna :P haha älskar dig<3

2009-02-08 @ 12:53:45
URL: http://friddish.blogg.se/
habibe

Anna du e för söt du <333

2009-02-08 @ 13:08:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0