Tjejmiddag

Kvällen var underbara och fruktansvärt rolig! Vi lagade tacos och sjöng Singstar, Santesson hoppade in och alla förlorade mot honom på Singstar, utom lilla jag! Äger på Singstar, that's just it!
Framåt tolv halv ett drog vi ut en runda på stan eller vi son var kvar drog ut en runda på stan, Julia, Angelica, Alma, Felicia och jag. Vi följde Julia hem och sen åt vi pannkakor klockan ett på natten som kyrkan delade ut på stan vid Koffes. Felicia gick och mötte upp en kille som hette Jonatan och jag och Angelica sprang på Mini och Tobbe typ två gånger den natten på Storgatan. Men fy fasen vad kallt det var! När jag och Felicia cyklade hem vid två så hade vi ingen känsel nånstanns, väl hemma igen så dök vi ner i sängen och kollade på SATC-filmen till klockan halv fyra. Nu måste jag upp och göra mig i ordning, ska hinna säga hej då till Alma och Angelica innan jag kliver på tåget vid två idag, för att ta en Alla hjärtans dag fika med Amanda och Alice!




Angelica, Hanna, Sara. S och Sarah. K!


Liten del av Frida, jag och Sarah. R!


Julia och Alma!


Sarah. K, Sara. S, Sarah. R, jag och Angelica!


Jag, Angelica, Hanna och Alma!


Födelsedagsgrisen Felicia!


Santesson och Julia sjunger!


Kisses<33


Kommentarer
Alice

Det låter som att ni hade det riktigt kul!

2009-02-14 @ 10:52:18
URL: http://alicebanelind.blogg.se/
Sarah Rubenson

jag vann faktiskt oxå mot jesper xD

2009-02-15 @ 20:56:56
jennifer

roligt ni verkade ha ;D

2009-02-16 @ 17:46:47
URL: http://ruckis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0