Söndag

Idag kommer mina "föräldrar" hem från sin semester. Kommer kännas konstigt att se min fosterpappa med tanke på att min riktiga pappa inte finns mer.
Idag ska jag städa mitt rum och plugga lite matte.. Skola imorgon ju..Känner verkligen inte för det!
Tänkte att göra en sammanfattning på detta lovet.

Måndag:
Tjejmiddag med Twilight. Habibe, Alice och Amanda kom.
SATS på dagen också med Alice.
Sista gången jag pratade med pappa..

Tisdag:
Alice sov över och sen blev det lite plugg från min sida.

Onsdag:
Fixade tillbaka msn som fick lite ryck och bara försvann!
SATS dans på kvällen med Alice.

Torsdag:
Tränade på SATS med Alice igen.
Elna (min systers kompis) kom upp.

Fredag:
Pappa dog..
Åkte upp till Gbg för att se han en sista gång..

Lördag:
Syster mys hos Sara.
Kollade på melodifestivalen och Get smart.

Söndag:
"Mamma och pappa" kommer hem från Teneriffa.
Plugga matte och städa..

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0