Onsdag

Hejsan allesammans!
Gick upp vid tolv idag, var dock inte tänkt att jag skulle sitta uppe så länge. Kollade aldrig på filmen utan fokuserade på att hjälpa Amanda, med lite saker. Och vet ni vad jag lyckades fixa??
Jag lyckades att fixa min msn tillbaka. Satt och väntade från åtta till elva innan den var klar och sen så satt jag vid datan i en halvtimme innan jag kollade på klockan och vips hej då och hej sängen!
Mina hundar satt och ylade utanför dörren vid tio i morse och jag var inte så glad på dem!
Idag ska jag på SATSdans med Alice vid halv sju och innan dess så ska jag hjälpa min syster att skriva ett CV och städa mitt rum!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

HAHAHA hm, tack för hjälpen anna xD vad hade jag gjort utan dig min sockerbit! <3



" jag tänker stoppa dig " passande låt eller vad,höhö xD ps. jag dampar om du inte märker det :)

2009-02-18 @ 14:46:41
URL: http://bizza.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0