Onsdag

Försov mig i morse så jag missade italienskan..inte bra!
Hade bild sen och det är riktigt kul. Amanda och jag skulle kopiera, säger bara en sak...släpp inte oss lösa inne i ett rum med en kopiator. Kommer inte funka.
Alice var sjuk idag och Jennica med! Saknade båda två i mega, för hålltimmen var riktigt tråkig..tills Amanda fick en av sin genialiska idéer. Vi skriver en saga om vår klass!
Visst sa jag och så satte vi igång. Om ni någon gång kommer få läsa den så varnar jag er redan nu. Sjukligt konstig men fantastiskt rolig!

Amanda och jag stack en runda till stan för att jag skulle lämna tillbaka mitt bredband som Amandas kusin var snäll nog att låna ut till mig, fikade en snabbis och sen gick vi och kollade på skor. Och nu mina vänner tror jag att jag har hittat mina FN/vår/sommar/höst skor!
Tänkte slänga in en bild på dem men det funkade inte!
Ja ja..en annan gång kanske!

Imorgon är det torsdag och då ska vi simma på idrotten. Livrädd för att vara exakt...jag kommer antagligen dränka någon! Skulle rädda Mika en gång (eller vi skulle testa i fall vi kunde) det gick inget vidare bra. När jag skulle rädda henne var hon mer under vattnet än ovanför!

Kisses<33


Kommentarer
Alice

Var hittade du skorna? På Din Sko elr?

2009-02-25 @ 19:44:17
URL: http://alicebanelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0