Mycket på en gång

Hihi!
Nu sitter jag och bloggar, kollar på film och snackar med folk på msn.
Jag fick iväg min syster, så jag sitter och kollar på filmen själv. Det blev Narnia idag istället. Den är lika bra som de andra gångerna jag har sett den, men jag kan se den hur många gånger som helst!
Ni som har sett den vet om att det finns en mus med i den som är ascool! Jag diggar den musen.

Nu är jag inne i en sån period där jag längtar hela tiden:
-Jag längtar tills den 7 mars då jag, Amanda och Alice ska åka till Göteborg och shoppa.
-Jag längtar tills FN-rollspelen är över så att jag slipper att he det hängandes över mig.
-Jag längtar tills våren kommer och att det till slut kommer att bli sommar.
-Jag längtar efter att bo nära Alma och Angelica. Det är så tråkigt att inte kunna springa över brorn på en minut och sen vara hemma hos dem.
-Jag längtar efter en sommar med Amanda, Alice, Habibe, Mika, Alma och Amanda.

Längtar ni efter nåt speciellt?

Kisses<33

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0