Måndags mys<3

Hellu!
Allt bra idag?
Det jobbiga med att ha lov, tycker jag är att jag vänder alltid på dygnet och det är inte bra. Jag börjar också få lite smått panik för jag har snart prov och jag har inte ens börjat att plugga :S
Men jag ska göra det......snart ska jag börja, efter idag, för denna dagen kommer bli så bra att jag inte vill förstöra den genom att göra saker jag inte vill göra!
Klockan ett ska jag till SATS med Alice där vi ska gymma lite hade vi tänkt och sen vid halv fem ska vi möta upp Amanda och Habibe på ICA Maxi och handla för kvällen.
Väl hemma hos mig ska vi laga tacos! Mums, jag tycker att jag äter tacos hela tiden nu. Men, men! Det är gott i alla fall!
Hörs i kväll!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

mööööööööjspöööööööööööjs :D

2009-02-16 @ 12:03:40
URL: http://bizza.devote.se
Alice

Kommer att bli en toppendag!

<33

2009-02-16 @ 12:26:16
URL: http://alicebanelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0