Let's go!

Hej på er allesammans!
Nu har jag precis fixat mig för kvällen och om cirka en timme så ska jag möta Alice! Min systers kompisar har redan kommit och jag känner på mig att detta kommer att bli en toppen kväll!

SATS idag var verkligen skitjobbigt! VI var i gymmet för andra gången, men vi testade vårt träningsschema för första gången. Allt gick prima tills vi kom till axelmaskinen. Fy fasen vad kassa vi var på den. Vi fick både vila och ta en lägre vikt och sen på multi maskinen fick vi också ta det lite lungt.
Men vi går ju faktiskt där för att bli bättre, men vi har en känsla av att vi kommer ha en fruktansvärt jobbig träningsvärk imorgon!

Nu måste jag fixa det sista på mitt rum innan jag cyklar iväg för att träffa mina älsklingstjejer!

Kisses<33


Kommentarer
M O S A N

svar: åh tack så mycket <3



kram

2009-02-16 @ 16:15:10
URL: http://lillmosan.blogg.se/
jennifer

Svar; ja så jävla grymma här dem ;D

Kul att du tittade in och hoppas du kommer fortsätta med det =)

2009-02-16 @ 17:47:33
URL: http://ruckis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0