Home sweet home

Fast att det kändes lite tråkigt att åka hem från Ängelholm idag, så tyckte jag att det också kändes ganska skönt att komma hem igen. Felicia följde mig till stationen i Ängelholm där hon även möte upp hennes kompis Frida. När jag satte mig på tåget trodde jag att jag skulle somna, men jag lyckades faktiskt att hålla mig vaken! Väl framme i Halmstad så möte jag upp Amanda och Alice för att ta en alla hjärtans dag fika och snacka lite.

Efter fikan gick vi till Hemköp där jag köpte varsin liten godispåse till mamma och pappa och Alice köpte en gurka :P
Klockan fem tog jag bussen hem och nu sitter jag här hemma och håller på att packa upp!






Ha en underbar alla hjärtans dag, sötnosar!

Kisses<33


Kommentarer
Felicia

Jaa, det hade vi verkligen! Jag saknar dig mest Anna! <33

2009-02-14 @ 19:05:42
URL: http://flishas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0