Hemma!

Nu är jag äntligen hemma från skolan. Blev inget SATS idag med Alice för jag trodde att vi skulle fria min systers födelsedag, men så blev det inte i heller!
Så nu ska jag bara plugga, tänkte börja vid halv fem. Dagen i skolan var helt okej, på matten blev det väl lite flummigt från mig och Amanda. Vet inte riktigt vad det är med det klassrummet, men Habibe, Amanda, Alice och jag får elaka vibbar av klassrummet! 
Det blir liksom om vi blir i två lag! Anna och Amanda VS. Habibe och Alice.

Och jag och Amanda äger ju ut dom totalt!

Kisses<33
 


Kommentarer
Alice

Haha!

Njaaa, jag kan nog inte riktigt hålla med om att ni äger ut oss, inte på matte iaf! Haha

2009-02-23 @ 16:39:12
URL: http://alicebanelind.blogg.se/
amanda

hahaahaha såååå sant!!!! ;)<33

2009-02-23 @ 17:08:07
URL: http://bizza.devote.se
Anonym

pss du och amanda äger ut:O det e som att säga att en snigel springer snabbare än en tiger vafanxd Hahahahaha

2009-02-23 @ 17:13:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0