Hejsan svejsan!

Tjo!
Tro det eller ej, men jag kom faktiskt nästan upp i tid idag! :D 
Heja mig!! Gav Latino hans medicin vid halv nio men jag orkade inte riktigt gå upp för dagen då, så jag tvingade Alice att sova i cirka en timme till, sen gick vi upp! 
Käkade lite frukost och sedan ut på en långtur med hundarna. Mycket skönt faktiskt!

Min dag ser ut så här ungefär:
- Plugga matte och italienska :(
- Gå ut med hundarna minst två runder till.
- Läsa i min bok.
- Städa mitt rum och ovanvåningen.
- Kolla film senare ikväll om jag hinner.
- Laga mat. Litar faktiskt inte på att min syster klarar det.

Vad ska ni hitta på idag då? 

Kisses<33


Kommentarer
Felicia

Tack Anna! <3

2009-02-17 @ 11:56:00
URL: http://flishas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0