Fredagen den 13

Tror ni på allt det här med att inte gå under stegar och svart katter?
Jag och Alice har i alla fall kommit på att vi inte kan få otur på denna dagen, för vi är ju båda födda på den 13. Hon i april och jag i augusti.
Nu är dagen som jag har längtat efter hela veckan äntligen här! Klockan två så tar jag tåget till Ängelholm där Felicia kommer och möter mig. Sen bär det av hem till henne för att fixa inför kvällen. Vi ska laga tacos och jag ska äntligen få träffa mina gamla kompisar. Julia, Sarah K, Sarah R, Sara, Frida, Alma, Angelica & Hanna. 
Alma, jag och Angelica gick i samma klass från sjuan till nian (Julia och Hanna gick också med oss). Så kul som jag har haft med de två tjejerna är sjukt. Alma är bäst på att hitta på soliga och sjuka grejer att göra när man har tråkigt och Angelica är bäst på att övertala mig om att de kan vara kul. Att lämna de två när jag flyttade var det värsta jag har varit med om i hela mitt liv. Fy vad jag grät! Jag ville bara hem till Angelica och Alma, till deras kramar och deras tröstande ord. 
De två tjejerna kommer alltid att ha en egen liten speciell plats i mitt hjärta. Vi har gått igenom saker som har varit helt otroliga och de är nog faktiskt de enda som vet allt om mig och som kan mig helt utantill. Det är faktiskt lite läskigt! 
Igår tror jag det var, så visste Angelica redan vad jag skulle säga innan jag hade sagt det. Snacka om att hon känner mig. 

Känns lite konstigt att inte ha behövt gå upp till skolan idag, utan att lugnt kunnat sova till klockan tio. Nu måste jag verkligen börja packa och duscha.
Ha en toppen dag! Bloggar nog senare ikväll!

Kisses<33 



Kommentarer
Frida

jag då ?:( var inte jag me?

2009-02-14 @ 12:34:36
URL: http://friddish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0